Kızlar selam ilk doğumumu altı yıl önce önce yaptım o zaman çalışıyordum ve doğum yaptıktan sonra devletten bir takım ödeme Alıyorsunuz şimdi tekrar hamileyim doğumu bir hafta var ama çalışmıyorum devlet yine süt ücreti gibi ya da annelik ödemesi gibi bir ödeme yapıyor mu