Merhabâ arkadaşlar şuan 14 haftalık hamileyim. 1 kızm var Allah bağışlasın. Süpriz oldu bu gebelik ve haliyle birde oğlum olsun isterim. 11+3 haftalıkken erkek gibi çıkıntı var dedi doktorumuz özel hastane bu arada ama kesin cinsiyeti 16. Haftada söylüyorum dedi. 13+1 de gene gittik bu kezde bacak arası boş iki tane çizgi görüyorum ben bebek kız kesin diyebilirim hatta dedi. Başına gelen var mı siz ne düşünüyorsunuz.