Prensesannesii Arkadasım kendisi cok kilolu bir kızdı suanda bnden sadece 2 hafta önde ve bebegi 4 kiloymuş ben 30 haftada 1 bucuk kilo bebegim doktor onunki ne normal degil demiş. Bnmde cok tuhaf ıma gitti peki 38 haftaya kadar kaç kilo olucak bebek acaba?
Deletedmom_879 Prensesannesii bend 6 kilo dogan bebege şahitlik ettim valla 3 4 aylik bebek gibi oluyolar 😂 maşallah diyelim
Oglununannesi Prensesannesii bir de benim oğlana iri demişlerdi 36+2 de 3805 50 cm doğmuştu pek zayıfmış bu bebişe göre aman maşallah diyelim ama sorun olmaz inşaAllah 🙏🏻🙂🙂
A1907 Alla ala bunlar ne yiyip ne içmişler masallah yaa. Bizde 3.500 dogarmı acaba diye endişeleniyoruz 😁😁
A1907 Prensesannesii 😁😁 ben daha 29 dayım hemüz 1400 kg yuz önce 3 ü gecsin tabi ama genelde 3.500 e yakın 3300 3400 doguruyo arkadaslarım. O yüzren 3500 diye yazmıstım 😀
Lavin Büyük ihtimalle gebelik şekeri vardır ve bebek o yüzden kilo aliordur ben doğum yaptım gebelik sekerim vardı 3.500 kilo doğurdum günümden önce sezeryan ile
Prensesannesii Esraeker hayır cnm hatta 1 hafta önde sin cizelgeye baktım 19 haftalık bebege yakınsın
zeynepikramom Güzel anneler 36 haftalik gebegim bende bebegim suan 3kilo 50 cm budami anormal doktorum normalde dedide bu ikinci kizim ikinci bebekler genelde iri daha kilolu olurlarmis yani bilemedim 😕
Elaninannesi zeynepikramom benim 37+4 te 3500 kilo idi canım seninki de normal yani bence 36da 3 olması
Yamanyaman Deletedmom_879 gerçi çoğu bebek kilosunu ultrasonda tuttutamıyomuş doğunca eksik gram çıkıyomuş