Mihra5252 4 Mayıs kürtaj oldum 10 Haziran hitereskopi oldum aynı anda hsg de çekildi bir sorun yokmuş şükür.hitereskopi sonrası ne zaman gebe kaldınız korunmaya gerek var mı
tgbmerve Mihra5252 ilk ay korunmayı öneriyorlar , içine verilen sıvıdan dolayı Dr onermemisti, sonrasındaki 3 ayda gebelik ihtimali yuksak deniliyor