Bebeğim 39 haftalık makat geliş. Artık dönme ihtimali çok çok az dedi doktorlar. Bayramdan önce alalım zaten 40 hafta doluyor bayramda dendi. Beklemenin riskli olduğunu vs söyledi. Bekleyip her türlü sezaryene girmek de şuan girmek de aynı şey mi, yaşayan var mı bu durumu ?