Rabissannee sadece bebekte gerilik için gidiyorsanız sezaryenle sonuçlanıyo diye bi durum olmuyo, ben ilkini gelişim geriliğinden dolayı perinatoloji bölümüne takipli doğum yaptım, normal doğum niyetiyle yatışım yapıldı ama 2 gün hiç açılmam olmadı doktor daha fazla beklemeyip sezaryene almaya karar verdi bebek strese girmesin diye çünkü 2 gün uzun bi süre sürekli suni sancı verildi, ben hissetmedim ama bebek hissediyormuş onu. Yani gelişim geriliğinde normal doğum yapılabiliyo yanımdaki kadın 1750 gr normal doğum yaptı ama plasenta previa durumunu bilmiyorum, öyle bişey var mı siz de bişey dedi mi doktorunuz