yeni-annelik Merhaba anneler ben lansinohun elektrikli göğüs pompa makinesini aldım ama bebebao ve lansinoh arasında çok kararsız kaldım daha kullanmadım hangisini almak daha mantıklı kullananlar varsa önerilerinizi bekliyorum
Zmom yeni-annelik ben genelde lansinoh ve avent duydum. Bende ikisi arasındayım. Dediğiniz markayı hiç duymadım desem yeridir burda bekliyim bende
yeni-annelik Zmom bende lansinoh aldım ama diğer ürün kablosuz ve pratik diyorlar ama şarj konusunda sıkıntı yaşayan olmuş yani almışkende iyi bir şey almış olmak istiyorum
yeni-annelik niyetimkalpkirmamak ne olur ne olmaz diye aldım ama iki ürün arasında çok kararsız kaldım