babygirl02 doktor bir sorun görmedi her şey normal diyordu. Eşimin değerleri düşüktü biraz ama olmayacak kadar değil demişti hem üroloji hem kadın doğum. İlaç bile vermemişlerdi eşime. Sonra biz sağlıklı beslenelim falan dedik şekeri azalttık, sebze falan yemeye özen gösterdik. Ben bir de soğan suyu denedim o mu etki etti bilmiyorum hiç. Soğan suyunu içtikten 2-3 ay sonra hamile kaldım. Soğan suyu içince reglim gecikti, hep düzenli olurdum normalde. 45 gün sonra regl olmuştum. Ertesi ay yine geciktim artık günlere bakmıyordum o derece bıkmıştım sonra hesapladım baktım 45 günü de geçmiş bu sefer. Test yaptım pozitif. O kadar alışmışım ki negatif görmeye şok olmuştum görünce.