Rabissannee 33 haftalık 1850 gr olduğunu söyledi doktor , diğer ölçümler de 1 hafta geridenmis, prinatolojoye yönlendirdi. Biraz tedirgin oldum bilgisi olan var mı? Erken doğum söz konusu olabilir mi?
Cisemkkk 37 biter bitmez alacağını söyledi bnm doktorum. 35. Haftada tespit ettik bizde . Plesanta ile ilgili olabilir dedi doktorum. Cumartesi bu yüzden doguma giriyorum 🙏🏽 panik yapmayın , bnm doktor um rahatlattı beni yaygın bir durummuş. Sağlıcakla kavuşalım hepimiz