06Pembemavi80 Merhba. Randevum vardı ama cenazemiz oldu ve malesef iptal etmeyi unuttum . Şimdi randevu alamıyorum . Ama hastaneye normal gitsem sıra alabilir miyim bilen yaşayan var mı bu durumu
Asi_07 06Pembemavi80 aldığınız randevuya gitmediyseniz Malesef tekrar alamıyorsunuz cezaya düşmüşsünüz
Babymom07 06Pembemavi80 yok 15 gün boyunca randevu alamazsınız gidince de randevunuz yoksa zaten sıra vermiyorlar ha gidersiniz rica edersiniz doktorla konuşursunuz ancak öyle oluyor o da doktora kalmış bir sıkıntınız yoksa bekleyin varsa acilden giriş yapın oradaki doktorlar baksınlar
Asi_07 06Pembemavi80 Randevunuza gitmediğiniz için sistemde çıkar o yüzden sıra verirler mi bilmiyorum