Gozdecelk 33 haftalığım bugun gittim çoğu herkes bu haftalarda gider dıye bılıyorum.benım doktor sadece kılosuna baktı dogum planı konusmak ıcın erken 3 hafta sonra gel dedı saçma degılmi?
Liv3652 Gozdecelk herhangi bir şikayetiniz ya da risk durumunuz yoksa 34-36 dan sonra alırlar genel de benim ilkinde 34 de girmiştim ama ikinci de tansiyondan dolayı 30.haftada girmeye başlamıştım yani doktorunuz birşey görse muhakkak ister ağrınız vs birşey yok gerek yok zaten
Aerithma Gozdecelk ben ilk 35.haftada girmiştim o yüzden endişe etmeyin. 34 35ten sonra alırlar büyük ihtimalle.
Asi_07 32 haftada başlıyor normalde nst neden sizden istemedi acaba bana da saçma geldi sürekli gittiğiniz doktor mu
Gozdecelk Asi_07 yanı ıkıncı kez gıttım artık doktorum o olsun dıye doguma cagrıyo bıldıgın uc hafta sorna zaten dogum yaklaşacak
Akdogan70 Gozdecelk 36 haftalık oluyosun o hafta sonrasında 2 3 günde Bi veya haftalık çağırır ve her gitmende artık nst girersin…devlet mi özel mi
Evhamlikurabiyeanne Ben ilk kizimda yalanci kasilmalardan dolayi 32 de baslamistim doktor aslinda 35 te basliyorum demisti her doktorun rutini farkli
_almirasmom Gozdecelk 30. Haftada basladı bızım her hafta nst cagırdı 2 haftada bırde muaynelı nst oluyor 31+4 üm suan ben özel klınık takıplıyım
Dlar Gozdecelk benimde ilk doğumunda risk yoktu bende 35+ 5 de girdim sonra 5 günde bir çağırdı hem nar ye girmiştim hem planlama yapılmıştı