selamlar hanımlar gecen sene temmuzda ve bu ocakta iki düşüğüm oldu tekrardan istiyoruz geçen ay günasırı denedik tutmadı adetim 3 gün erken geldi bu ay yumurtlama testi yapayım diyorum belki erken yumurtluyorum adet biter bitmez başlamıştık baslarda arada 4 gün kaçırmışız tabi ondan mı bilemiyorum verici Allah tabi belki yumurtam catlamadı ama ilk iki gebeliğim de denediğim ilk aylarda olmuştu hangi markayı önerirsiniz ?🍀