Drfatma ben de ikili testimin raporunu başka bi hastanede yaptırdım araya bayram girdi derken geç aldım 18. Haftamda öğrenebildim riskli olduğumu.. inşallah iyi sonuçlar gelir yine de usgde çok bariz bir şeyler görülmemesine seviniyorum umarım niptte de aynı temiz sonuçlar olur🥹