Melike2535 canım ilk ay yumurtlama gördüğüm her günü değerlendirdim çatlamayı da değerlendirdim diğer ay yumurtlama 2 gün değerlendirdim çatlamayı değerlendiremedim mesela 2.ay tuttu benim stres çok etkiliyor bence ilk ay çok stres yapıyordum 2.ay biraz saldım spora başladım yürüyüş yaptım beslenmeme dikkat ettim sağlıklı şeyler tükettim ama yumurtlama da takip ettim bir yandan canım değerlendirdim ve adetime 4 gün kala test yaptım negatif çıktı adetim 3 gün geciktikten sonra öğrendim ama asla beklemiyordum