Gamzeglllll Merhabalar 26 haftadayim bebegimin hareketlero normalde çoktu bu bir kaç gündür azaldi normal mi acaba bu haftada olanlar nasıl bebeginiz
miniiiikfasulye Gamzeglllll normal canım endişelenme benimde bazen kıpır kıpır bazen çok durgun doktor normal demişti
Teacherblue Gamzeglllll bu haftalarda çok kişiden duydum aynı şeyi. Hareket varsa endişe etmeyin. Doktorum yemek ye soluna yat 1 saat içinde 5 hareket hissedersen normal dedi. Bu aralar benim bebiş gece aktif
kubrasaritas Bol su içmek bu sıcaklarda hem sizi hem bebeğinizi rahatlatır. Aynısını yaşadım suyu arttırınca hareketlendi