Mlkmr12 ah canım birde bana sor ben geçen sene nisandan beri hamileyim birde beni düşün. Malesef eylül ayında 19 haftalık kızımı kaybettim sonra 2.5 ay sonra tekrar hamile kalmışım şuan 28+3 üm artık sanki ömrüm boyunca hamile gibi geçircem gibi geliyor. Az sabır 🤣 az kaldı birde ben riskliyim hep evdeyim yat yat yat darlandım beterin beteri var diye söylüyorum sana şükret gene kız haline 🤣🤣