Ozgeozmen 11+2 yim geçen hafta arada bı keskin ağrı giriyor karnma saniyesinde geçiyor ama kötü vuruyor bu haftada oldum yaşayan var mı..??
EceQueen Ben de çok yaşadım, kanama tansiyon oynaması gibi belirtiler yoksa sorun değil dedi doktorum. Bir ay sonra geçti o keskin sancılar ama herkeste aynı mıdır bilemem:/