Zseda melekmi22 bilmiyorum ki doğumdan sonra da bi 3 kilo direk gidiyormus diyorlar 😃 ama güncel kiloya göre almak bana daha mantıklı geliyor tabi doğuma az kaldi daha almadım o sebeple
Zseda Ygmr01 ya bir şey olmaz 😃 baya genişliyor diyorlar yorumlarda falan lastikliymis. Xl falan baya buyuktur
T1627 Zseda aynen ara ara indirime giriyor şokta bir arada 40 tl win hediye veriyorlardi ayni hesapti sonucta o an parayi fazla veriyorsun ama sonraki alisverisini winlerle odedigin icin para harcamamis oluyorsun
melekmi22 Zseda demi peki iç çamaşırını normal almayı düşünüyorum ama lohusa külodu ile ped kullanın diyen çok var kararsizim.ne farkı var ki normalden
Zseda melekmi22 ben işte iç çamaşırı yerine direk depend alicam. Bildiğin ped gibi ama külot olarak giyiliyor bence çok rahat 😃 sonra yanlarından yırtıp kolayca cikarabiliyormusuz.
melekmi22 Zseda depend aldım ama m beden aldım bacaktan sıkıyor falan yazmış simsi herkes bende basen kalça yönünden şiştim.biraz hemen doğumdan sonra veremezsem diye ped de götürücem ped ile kullanmak için
Esra1965 Zseda 80 küsür kiloyum canpedin kilot bezini aldım xl aldım ama rahat olsun diye sezeryan mı normal mi daha belli olmadığı için karnımı sıkmasını istemedim. 33 haftalığım