Handevich 48aselada doktorunuz erken doğum riskiniz var diye ciğer geliştirici yapmıştır zaten. Tabi inşallah normal süreç ilerler zamanında doğar bebişiniz
BabyAta 48aselada bende 34te 2 doz oldum 35te doğum yaptım bebek çok aşağıdaydi ve nstde sancım çıkıyordu ama ben hissetmiyordum. Bide çok hastaydım deli gibi öksürüyordum doğumu tetikledi
umrumdadegil 48aselada erken doğum olursa bebeğin ciğerleri gelişsin diye yapılır ciğer geliştirici erken doğum tetiklemez
Efemomss_ 48aselada bende bugün 32 haftam da kontrole gittim kafası çok aşağıda erken doğum olabilir dedi ciğer geliştirici iğne verdi vuruldum 😞