Teraziii Kızlar bugün gittim 2050 gram sızınkıler nasıl. Ortalama olarak merak ettim iyi mı sizce benımkısı. 38haftalık doğum yapacağım inşallah biraz alır
Crnsln Teraziii benimki de 32. Haftamda 2 kg du şuan 34. Haftamdayım 2500 olmuş hızlı kilo alıyorlar merak etmeyin 😊
Teraziii Crnsln çok teşekkürler. Doktor gelişimine bişey dedı mı ileride veya tam haftasıyla uyumlu vs dıye
Pinaargunes 32+0 da 2113 33+4 de 2603 gr olmustuk😍🙏 Şimdi cumaya randevum var 34+4 bakalım kaç oldu minik🙏