safiyekoc Kızlar malum hamilelikte saçlar başlar hep bi güzelleşti gürleşti uzadı, ama biraz daha sağlıklı olmasını istiyorum saçlarımın, şampuan ve bakım yağı önerileriniz var mıı
melekmi22 safiyekoc bir çok şeyi kullanmak yasak sarımsak özlü şampuan kullanıyorum biraz dökülmesini azalttı birde bazen hindistan cevizi yağı sürüyorum dus öncesi bende tek faydası dökülme azalttı hamilelikte öyle bakımlı gür saçım olmadi çokta uzamadi ama yeni saç çıkmaya başladı oda bence şampuanlaan kaynaklı 😅😅
myavocado safiyekoc hamilelikte pek çok ürünü kullanamıyoruz malesef, keratin v.s. gibi. Doğal yöntem zeytinyağı, Argan yağı deneyebilirsiniz
safiyekoc melekmi22 piyasadaki şampuanlar güzelim saçlarımı mahvettii, uçları çok kırıldı kestirmek de istemiyorum, argan yağları keratinler falan kullanılmıyor mu yaa 😭
melekmi22 safiyekoc keratin hayır diye biliyorum ben dillere getirmeden duş sonrası argan yağı sürüyorum ama bana bir faydası olmadı saçlarım çalı süpürgesi gibi 😅 kestiricem ama herkes doğumdan sonra kestir dökülmesi keser dediği için bekliyorum yoksa hiç bana hamilelik güzellik saçı falan olmadi süpürge gibi saçlarım
safiyekoc myavocado ühüüü😢 o zaman argan yağı araştırayım, ama benim sıkıntım şampuandan da yana, şampuan ne kullanıyorsunuz
melekmi22 safiyekoc yok yok benim saçım sık sadece sol on yanimda hafiften kellelik olur oda önceden de vardı biraz yağlar ile dengelemiştim yine en fazla o kısım kel gibi olur herhalde diye umuyorum