Kızlar bugün 38+2’deyim. Bugün kontrole gittim. Şu an bebeğimiz 3300. Tam bayram günü gelirse her yer kapalı olmasın, sıkıntı olmasın, çok haftası da ilerlemesin diye perşembeye kadar kendisi gelmezse perşembe sabahtan hastaneye gideceğim suni sancıyla doğumu başlatacağız 🫢Perşembeye kadar doğmazsa da perşembe illaki doğacak 😅 Çok rahat biriyim aslında ama şimdi tarihi bilince biraz gerildim. Bana ne önerirsiniz hem sakin kalmam için hem de doğum için?🥰