SedaBildirici Merhabalar şuan 30+6.gündeyiz 32.haftamın ilk günü bayramın ikinci gününe denk geliyor ve benim çalışamaz raporu almam lazım nasil yapmaliyim bilgisi olan var mı doktorumuz da şuan izin de soramıyorum bilgisi olan dönüş yapabilir mi