Ebebekte indirimde yakalayıp hamilton v2 markasını aldık kabin boy tek elle aç kapa sürüşü açıp kapaması o kadar rahat ve hafif bir araba kiii aşırı memnun kaldım tabi daha oğlum doğmadı ama biz evde sürüş yaptık dönüş manevraları felan aşırı iyi. Travel sistem almak istemedim zaten maks 6 ay pusette duruyorlar sonrasında arabaya geçiyorsun ve travel sistemler arabanın bagajında çok yer kaplıyor o yüzden kabin boy tercih ettik biz 🥰