Gulsedaa1 Bugun az hareket ediyor tedirgin oldum normal mi ? Normal doğum düşünüyorum onun için bekliyorum yoksa gidip sezeryan isteyecem. İlk gebeligim
Moonfaced Gulsedaa1 sakin olun bazı zamanlar hareketlerinde azalma olabilir bi kontrole gidebilirsiniz bunun için sezeryana girilir mi
Gulsedaa1 Moonfaced ya bi tanıdık var bebeğini doguma 10 gün kala kaybetti. Ve son 3 gün hareketlerini hissetmemiş doktora da gitmemiş aklima o geldi duruyor. Cok sukur hareket hissediyorum negatif şeyler duyunca insan bi tedirgin oluyor 😔😔hep dua ediyorum
Moonfaced Gulsedaa1 31. Haftadayım 1 gün deli gibi hareket ediyosa 1 gün az hareket ediyo 1 gün hareket etmiyo her bebek farklıdır bu kadar evhamlıysanız sezaryen olursunuz zaten :)