Flanoz Hanımlar merhaba, yeni doğan için emzik ve biberon alırken nelere dikkat etmeliyiz? Biberonda anti colic markalar var, emzikte soft ve ultra air, gece gündüz gibi türler var. Kafam karıştı önerilerinizi bekliyorum🙏
Zumrut___ Flanoz valla ben oğlumda wee baby aldım emziğide biberonu da . Emziği dediğiniz gibi gece gündüz onları var ikili onları aldım. Kızımda da yine wee baby alcam emzik ve biberonu
umrumdadegil Flanoz ben e bebeğin antikolik biberonunu kullanıyorum emzik de gece parlayandan almıştım ama hiçbir emziği tutmadı sanırım doğar doğmaz verilmeli
Zumrut___ Flanoz cam alırsın. Başlığını da iki üç aya bir değiltirirsin sıkıntı olmaz bence. Bebeğin kolik olur yada biberınu almak istemez ona göre daha pahalı ve göğüs ucuna uyumlu biberonlar var. Onlardan alırsın ama bebeğin biberonu tutuyorsa bence cam olduğu sürece çok da kasmaya gerek yok :)