mrserdogan12_ Merhaba aranızda bir gebenin günlüğü jelini kullanan varmı bu ay alıcam deneyimleriniz neler nasıl kullandınız zararı oldumu (yakma yada başka birşey gibi)
mrserdogan12_ babyiscoming_ ebru hanımda söyledi içindeki bi maddedenmiş benim kuzenim ilk kullandığı ay gebe kaldı ama düşük yaptı öylede birşeyi varmış
babyiscoming_ mrserdogan12_ bende bir hevesle almıştım belki işe yarar diye ama maalesef dediğim gibi faydası olmadı. Bir de belki yumurtalıklara vs zararı olur mu araştırıp almak lazım sorabileceğiniz bir doktor varsa danışın bence. Sizin problem nedir neden olmuyor gebelik
mrserdogan12_ babyiscoming_ problem yok sebebi yok bir düşüğün oldu 2 sene olucak neredeyse olmuyor çok fazla taktığım için sanırım bide amh 0.85 çıktı ama çoğu kişi daha düşük değerlerde bile hamilelik oluyor yazmıştı
yasemnkts Merhaba. Jeli mutlaka ovulasyon takibi yapıp kullanmanızı tavsiye ederim. Benim ilki boş gebelik oldu. Şuan 2. Gebeliğim 38. Haftama giricem. İki gebelikte de onu kullandım.