ssevilmommy benimde ikinci oğlum oluyor eşim çok kizimiz olucak diye umitlenmisti ama ben hep hissediyordum erkek olacağını inşaallah abisine benzer diyorum çünkü oğlumun maşallahı var 🤗şükür hiç bı sknti yaşamadım ins bu da böyle olur 🧿🤲rabbim yardımcımız olsun tabiki eslerimizle 3 erkek olacaklar evde 😂😂bu arada oğlum 2 yaşında 🙈