10 gün önce 2. sezaryen doğumumu yaptım, biraz zorlanıyorum ilkinde daha erken toparlandım, hem bebeğimin sarılığı hem ameliyat yerimin acısı hem 2 buçuk yaşındaki kızım, toparlanma sürecim ağır oluyor. Sağolsun komşular birkaç kez yemek göndermiş, eşim tabakları boş verdi içim rahat etmedi. Bu arada annem gelmediği gibi akıl vermeyi ihmal etmez, evine birilerini çağır yedir çocuk aç gözlü olmasın dedi, o dedi diye de değil de ben bişey yapıp kapıdan teşekkür etmek istiyorum eve kabul edecek kadar iyi değilim 40 çıktıktan çaya davet ederim diye düşündüm acaba ne yapıp götürsem fikirlerinizi bekliyorum.