Mucizemses Kızlar 2 3 gündür vajinamda çok yanma oluyor ama idrar yaparken yanma yok normal dururken yanma var akıntı falanda yok şimdiye kadar hiç enfeksiyon yaşamadım 34 haftalık olduk yarın kontrolüm var ama şimdi acile mi gitsem
Scelikler Mucizemses bendede öyle olmuştu ama bi sıkıntı çıkmadı idrar testinde 37+2 haftalgm bende hic antibiyotik kullanmadm neden olduğu hakkinda bi fikrim yok ama yinede test ver istersen
Tomucuk12 Mucizemses aynı şey bende de var tarif edemiyordum yani bir acı var sanki yanıyor gibi bir his ben de korkuyorum mantar enfeksiyonu mu diye
Mucizemses Tomucuk12 dün acile gittim idrar kan tahlili verdim enfeksiyon çıkmadı büyük ihtimalle mantar dedi bugün kadın doğuma gidip göstericem