babygirl02 belirtilere kafayı takmamak lazım. Bizzat ben yaşadım çünkü dedim adet olacağım teste gerek yok diye ama eşim 14. Gün test yap da en azından doktora negatif gördük deriz dedi bende gayet normal bir şekilde nasılsa negatif diye sabah test yaptım koydum kenara elimi yuzumu yikadiktan sonra gözüm takıldı teste silik çizgi çıkmış çok şaşırmıştım sonra kan verdim 115 falan çıktı değerim