2princessmother Kızlar ya doktor bana 15. Haftada ℅99 kız dedi ama ben hala erkekmiş gibi hissediyorum 🤦♀️ değişecek gibi hissediyorum normal mi ya
_Mother_ 2princessmother yani doğumda değişeni de duyduk gördük de %99 demiş 16 da kız dedi değişmedi kızım oldu
2princessmother Evet ya kesin kız dedi yani 😀 ama ne bileyim mesela ilk gebeliğimde kızdı da ikisi arasındaki fark çok fazla 🤦♀️
Balyanaklikoalam 2princessmother benimde öyle çok farklı geçiyor şu an ama 12.haftada kiz dedi nedense bende en başından erkek gibi hissediyordum nasip yani sağlıklı olsunlar da farketmiyor 🌸