Bizde bugün 6+1 de bebeği yeni görebildik düne kadar da bi şey gözükmüyordu bugün özele gittim ve bebişi görebildim çok şükür kalp atışı için bayram sonrası gelin dedi ama ben cumartesi gitmeyi düşünüyorum umarım sağ Salim kalp atışlarını da duyarız bebişlerimizin 🙌