Eminee3434 Utkan merhaba polip 3×9 mm amaliyat dedi yoksa hamile kalınırsa kanama ve dusuk tehlikesi olurmus ? Sizce amaliyat olmadan da dusebılır mı ?
Utkan Eminee3434 valla ben transfer oldum 9mm idi tutmadı geçen hafta ameliyat oldum kurtuldum keşke yaptırmasaydım bence direkt aldırın .simdi ki aklım olsa önce polisten kurtulurdum
Bddddd Eminee3434 canım ben gebe kalmadan önce muayene oldum rahmimde polip tespit edildi 4 farklı doktor da alınmazsa gebelik sırasında düşük olur dedi lazerle çok kısa bir işlemle ameliyat oldum bir ay sonra da gebe olduğumu öğrendim
Bddddd Eminee3434 bana hiç düşer denmedi bu arada ameliyat çok basit ben bir iki gün sonra işe gitmiştim kesim yok çünkü