kitten11 29+1im birkaç gündür elim kolum uyuşuyor , gece yatarken falan da çok oluyor niye acaba yaşayanınız var mı, ödem de geçen hafta başladı parmaklarımı açıp kapattığımda eklem yerleri şiş gibi hissettiriyor