Arkadaşlar benim ilk hamileliğim Şuan 8+3’üm. Ankarada Bilkent şehir hastanesinde Necati hocaya sıra aldım ilk olarak. İlk muayeneden sonra haftaya bidaha gel dedi ikinciye de gittim. Tsh değerlerim yüksek çıktı diye dahiliyeye yonlendirdi haftaya bidaha gel dedi. Dahiliyeye de kan verdim. Ama her hafta çağırıyor beni ultrasona koyuyor. Yani çok da sağlıklı değil ultrasona sürekli girmek diye biliyorum. Ben şimdi eşimde kalp atışını dinleyebilsin diye birde özele gideceğim sıra alıp bir seferlik. Ama bu hafta ki randuvaya gitsem mi gitsemesem mi bilemedim yani. Direk bu haftaki randevuyu iptal edip özele mi gitsem kalp atışı için. Üst üste her hafta ultrasona giriyor musunuz sizlerde ?