Selam kızlar bu haftalarda bebişlerinizin boy kilosu neydi ve cinsiyet belirtirseniz sevinirim bir saat sonra doktor kontrolüm var 1 aydır hiç gitmedim çok heyecanlıyım kızımı göreceğim için 🥰 bakalım kaşarlar yoğurtlar cevizler muzlar nereye gitmiş 😁 kilo takıntısı olan anneleri tuhaf bulurdum hala aynı fikirdeyim normal olsun yeter derdim ama erken doğum riskim var ve kilo hayatta kalmalarıyla çok bağalntılı o yüzden istiyorum ki olabildiğince iyi kilo aldırayım 🙏🏻