Tevhide37 nişan büyük ihtimalle ,gebe okulunda hemşire bana anlattığında 1 pedi doldurucak kadar kanaman olursa gel dedi nişan gelince gelmene gerek yok dedi nişandan 1 gün sonra da 1 ay sonra da doğum olabiliyormuş önemli olan suyun gelmemesi yani su,kanama,veya 5-10dkda bir sancı olursa hastaneye gelmemi söyledi nişanda telaş yapma bekle dedi ☺️