Merhaba, yaklaşık 1 haftadır kahverengi şeklinde kanamam var. Doktor plasentamın zarar gördüğünü söyledi. Pruluton iğne vuruldum bu hafta 1 kez daha vurulacağım ve Progestan kullanıyorum günde 2 kez. Başına böyle bir durum gelen oldu mu? Hiçbir azalma söz konusu değil kanama durumunda. Çok üzgünüm şu an.