Eymnm kaç kere aynı soruyu sormayı düşünüyorsunuz? 🤔 sanırım üçüncü kez soruyorsunuz da🙄
bencede tek isim olması daha iyiyi. benimde iki ismim var ve milletin sürekli kafası karışıyor. iki ismi de kullanmadıkları için bazıları birini bazıları da diğerini kullanıyor ve benden hitap edildiğinde bazen bilemiyorlar o kim diyorlar.