Kızlar sadece mide bulantım var hafifte arada kaşık ağrısı oluyor adete 6 gün var testler negatif bulantım da acaba Müge anlıdaki kıyma makinesi olayımı gördükten sonra daha da arttı hiçbiriey yiyemiyorum midem bulanıyor herşeyden belirti olarak mi bu var varımdır sizce