Bende Allah nasip ederse yapmayı düşünüyorum, suya okunacak duaları okuyup bir bardak da içilmesi öneriliyor. O an panikle belki okuyan olmaz diye hocaya danışarak önceden okunmuş su hazırlamayı düşünüyorum, doğuma giderken de birisine emanet edeceğim koyması için, sonra da hemen çıkartılması gerekiyor yoksa kanama oluyormuş