Beyzamete kesinlikle başka doktora gidip yaptırmalısın. Açlık toklukla asla gizli şeker bulunmaz. Benimdd açlık tokluk hep normaldi hemde baya düşüktü hatta 3 aylık şeker ortalamasına bakan bir test var onu yaptırdım o bile çok güzeldi. Ama yüklemede şekerim çıktı. Bebek irileşmeye başladı. Hemen diyetisyene gittim diyetle kontrol altına aldık hamdolsun . 24. Haftamdan beri diyet yapıyorum 33. Haftadayım şuan. Düzene sokamadaydık farkedemeseydik sonu çok kötü olabilirdi Allah korusun. Çünkü diyetin yetmediği yerde iğne kullanmak gerekiyor. Sakın ihmal etme mutlaka yaptır. 28. Haftaya kadar zamanın var.