Hanımlar ben 4 aylık hamileyim hamileliğimin başından beri düşük riskim vardı iğne hap kullanıyordum sonra geçti dendi ve hapı bıraktım birgün adetten fazla kanamam oldu hastanede yattım sonra bitti kanama 1 hafta sonra yine lekelenmeler başladı bugünde sıvı bi kan aktı yine lekelenme hala Protestan içiyorum aranızda olan var mı 16 haftalığım