Kaderimmmm16899 Nasıl kilo aldırırım bebişi 😂şişko olsun istiyorum 😁ilk kızım zayıf doğmuştu bu hamileliğimde nr bulsam yiyorum 😁sizinde öyle olan var mı
Aylaa123 Kaderimmmm16899 kilolu bebeği hem doğururken zorlanırsınız hemde şeker hastası olması olasılığı çok yüksek sağlıklı olsun kilo doğduktan sonrada alınır takılmayın bence
Melisaaltnblk Kaderimmmm16899 kefir kaşar muz ceviz bebişe kilomaldırırda anne karnında tombul olması da iyi değil ki doğunca anne sütü tombullaştırır bebeği
gayesblog Kaderimmmm16899 ne bulsam yiyorum algısı çok yanlış. Bebeğinize faydası olacak yiyecekler tercih etmelisiniz. Mesela hamur işinin ya da karbonhidratların bebeğe faydası yok. Daha çok protein ağırlıklı beslenmeniz gerekiyor. Et süt balık.. Diğer türlü zararı size; faydasını da görmezsiniz.
Kaderimmmm16899 Aylaa123 maalesef kızım zayıf doğmuştu kilo almadı sonradan ama sağlıklı şeyler yiyorum öneriniz var mı 😊
Kaderimmmm16899 Melisaaltnblk benim sütüm kızımda su gibiydi yetersizdi bunda ne olur bilmem ama dediklerinizi hep yiyorum 😊
Aylaa123 Kaderimmmm16899 kilolu bebek zayıf bebekten daha sağlıklı değildir zayıf olsun çocugunuzada karnınızdaki bebeğede bol proteinli şeyler yedirirsez zaten gelişimi öne geçer yumurta kefir avakado ceviz muz bunları tüketin zayıflık gelişmediği anlamına gelmez yani
Kaderimmmm16899 gayesblog et tavuk süt yğurt muz hurma kuruyemiş yiyorum iciyorum hamurlu şeyler de yiyorum canım