HelloooMomy Yiyordum ama tansiyonum yükselmeye başladığı dönem oldu kesinlikle sucuktan uzak dur dediler doktorlarım 🥲 Artık yiyemiyorum.
Zseda ebruus 1 bucuk saat evvel yedim 😃 iyi pisirdim. Güvenilir yerden alınıp iyi pişirildigi sürece sıkıntı olmayacağı söyleniyor. Sürekli tükettiğimiz bir şey değil sonuçta,hamileyiz canımız çektiğinde yemekte sakınca yok bence 😃
Lalemmm12 ebruus yedim pişman oldum canım 3 gün mide yanması çektim çok canım çekti yaptım ama mide yanmasından öldüm resmen ne kadar iyi de pişse bir iki defa gözüm doysun diye yedim
melekmi22 ebruus ben yedim hala da yiyorum çok fazla yememeye dikkat ediyorum ama onun dışında sucuk sosis salam jambon kola cips çiğköfte sakatat dışında her şeyi tuketiyorum ama dediğim gibi sürekli ve aşırıya kaçmadan
balim35 @ebruus Çok canım istediği için bir iki tane yedim geçen günlerde kahvaltıda.. Ama dışarda ve sık sık yenmemesi gereken bir ürün bence çok canınız isterse bir tane nefsinizi köreltmek için yiyebilirsiniz hele havalar sıcak bu havalarda bozuk olma ihtimali daha yüksek 😅