32 haftalık gebeyim nst falan olması 1 ay önce gittiğimde nst demişlerdi hatta bebegin bas asagi pozisyon alip almadigina bakicaz ona gore dogum sekli tarihi vs konusuruz demisti şimdi de baska doktor gerek yok dedi hatta 1 ay sonra cagrildim 36 haftalık olucam anlayamadım normal mı iki hafta da bir çağırması gerekmez miydi yoksa gerçekten çok mu erken ?