Buse123 Karnım harita gibi oldu üstelik hem bio oil hemde lierac kullanmama rağmen.. sanırım ne yaparsak yapalım çatlayan cilt çatlıyor🤷🏼♀️
Alyaveannesi Buse123 genetikten kaynakli biseymis canim o annende falan olduysa kesin sendede oluyomus Allaha sukur benim annemde hic yoktu ama ben yinede tedbir amacli kullaniyorum tabi
Burcu582 Buse123 kaçıncı hafta başladınız çatlamaya bende de olacak artık kaşınıyorum küçük bi tanede olmuş bile :((
Htccprz Buse123 tamamen vücut yapınla alakalı canım annende olup olmaması ya da en pahalı kremleri ilaçları kullanman olmayacağı anlamına gelmiyor malesef😒
SerpilG Buse123 kaç kilo aldın? Yeterli su içtin mi? Hergün düzenli kullandın mı? Bende lierac kullanıyorum şimdilik bişey yok gibi ama doğumdan sonra belli olur diyenler var
Buse123 Alyaveannesi annemde olmamış aslında benim yapımla alakalı gerçekten göğüslerimde bile hafif hafif çıkmaya başladı. Herşeyin başı sağlık tabi ama artık sinirlerim bozuluyor..
Alyaveannesi Buse123 aynen insan morali bozuluyo ama yapacak bisey yok malesef 😒😒 hamileliginin tadini cikar onu dusunmemeye calis sen genede nemli tut karnini catlayan yerlerini
SerpilG Buse123 ayy gayette normalmiş. Suyu biraz arttır istersen enaz 2 litre biliyorum ben. Benim ailemdede herkes çatlamış. Ben 34 haftalığım şimdilik yok 8 kilo aldım bakalım inşlh çatlamam
Rabisaliiii Buse123 ilk hamileligimde kullanmadığım bir şey kalmadı. Çatladım çok fazla değil ama oldu yinede.karnim çok büyüktü.bu hamilelikte de nasıl olsa catlicam dedim hiç birşey kulamadim. Hiç catlak olmadi 😂eski çatlaklar gerildi sadce ama karnım küçük 🙄
sonsuzmasalim Buse123 maalesef öyle.. insandan insana değişiyor. çatlayacaksan zaten çatlıyorsun ne yaparsan yap🙁
Buse123 SerpilG ya su olayında haklısın ama inan zorlasamda bu kadar oluyor çok midem bulanıyor sonra