Kızlar 10+3 ilk gebeliğim ara ara bulantım oluyordu fakat hiç zorluk yaşamadım ta ki bugüne kadar bugün sabaha karşı normalde migren hastasıyım çok şiddetli baş ağrısı ile uyandım bir türlü geçmedi ve bulantım çok 2 defa çıkardım 🙁 sizlerde bulantı durumları nasıl 🍀