Emos42 Yaa benimde ilk gebelik yani bi boş gebelik geçirdim bende kilolu hamile kaldım şuan 82 yim banada geç hissedersin diyolar bazen çok gaz sıkışması yaşıyorum o çözdüm artık ama bazen böyle göz seğirmesi gibi segirme oluyo bide karnımı elleyince bi taraftan hep daha sert oluyo ama insanlar.daha değildir diyo🤷♀️🤣 15+3um bende 😅